Moni Mirtidion

The Monastery of Kythera is the most important worship center of Kythera. In the church of the Monastery there is the miraculous icon of the Virgin Mary of Myrtidiotissa.

The church of Myrtidiotissa in the monastery was erected in 1841 by the Tinian builder Zacharia Philippotis, ordered by the Abbot of the monastery. Three years ago, in 1838, the government of the island, with the consent of the senate of the Ionian State, entrusted the monastery's management to Abbot Agathangelos Calligero (worldly Antonio Calligero, from Livadi). Works in the monastery continued until 1957. The bell tower of Murtidians was erected in 1888 and is a work by Kythirios Nikolaos Fatsea-Fourariaris from Livadi.

Myrtidia was a mixed monastery where monks and nuns lived until 1950.

The monastery hosts two main festivals, the 15th of August but mainly the 24th of September, the date according to which the icon of Murtidiotissa and the official feast of Our Lady of Myrtidiotissa were found. On September 24, it is assembled in a crowd of people not only from Kythera but also from Kytherians of the Diaspora.

 

Μονή Μυρτιδίων Κυθήρων

Η Ιερά Μονή Μυρτιδίων Κυθήρων είναι το σημαντικότερο λατρευτικό κέντρο των Κυθήρων. Στην εκκλησία της Μονής βρίσκεται η κατά την παράδοση θαυματουργός εικόνα της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας.

Ο ναός της Μυρτιδιώτισσας στη μονή ανεγέρθηκε το 1841 από τον Τήνιο ναοδόμο Ζαχαρία Φιλιππότη, με παραγγελία του Ηγουμένου της μονής. Τρία χρόνια πριν, το 1838, η κυβέρνηση του νησιού, έχοντας σύμφωνη γνώμη της γερουσίας της Ιονίου Πολιτείας, ανέθεσε τη διεύθυνση της μονής στον Ηγούμενο Αγαθάγγελο Καλλίγερο (κατά κόσμο Αντώνιο Καλλίγερο, από το Λιβάδι). Έργα στη μονή συνεχίστηκαν μέχρι το 1957. Το κωδωνοστάσιο από πωρόλιθο των Μυρτιδίων ανεγέρθηκε το 1888 και είναι έργο του Κυθήριου Νικολάου Φατσέα-Φουριάρη από το Λιβάδι.

Τα Μυρτίδια ήταν μικτή μονή στην οποία μόναζαν μοναχοί και μοναχές μέχρι το 1950.

Στη μονή γίνονται δυο κύριες πανηγύρεις, το Δεκαπενταύγουστο αλλά κυρίως στις 24 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία σύμφωνα με την παράδοση βρέθηκε η εικόνα της Μυρτιδιώτισσας και επίσημη εορτή της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας. Στις 24 Σεπτεμβρίου συγκεντρώνεται στη μονή πλήθος κόσμου όχι μόνο από τα Κύθηρα, αλλά και από Κυθήριους της Διασποράς.

01 02 03 04 05
06 07 08 09 10
11 12 13 14 15

 

Απαγορεύεται κατά τον Ν.2121/1993 και κατά τη διεθνή σύμβαση της Βέρνης η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή ολική, μερική, περιληπτική η κατά παράφραση, η διασκευή, απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, άνευ προηγούμενης έγγραφης άδειας του Γιωργου Τρουλινου και τών συντελεστών της Ιστοσελιδας. Φωτογραφιες copyright: ΝΕΛΛΑ ΘΕΟΤΟΚΑΤΟΥ Κειμενα: Wikepedia και Βικιπαίδεια

 

 

copyright 2011 landscapes.gr || Design & Development adtech.gr || All rights reserved